Skočit na obsah | Skočit na menu
12. října 2022
+ v rámci aktualizace infrastruktury máme novou IP serveru pro ověřování výpadků: 37.139.12.159. IP hlavního měřícího serveru zůstavají 95.168.192.72, 95.168.192.195.
1. září 2021
+ dne 9.9. mezi 00:00 a 05:00 bude v rámci serverovny přesunut měřící server. Očekávejte výpadek měření v délce cca 1,5 hodiny a nebude fungovat ani web.
11. června 2020
+ máme nové číslo účtu: 1688672001/5500
14. září 2018
+ z důvodu bezpečnostní aktualizace proběhne restart serveru v úterý 18.9.2018 v 8:00. Odhadovaný čas nedostupnosti je 60 minut. Během této doby nebude fungovat měření ani web.
14. února 2018
+ z důvodu bezpečnostní aktualizace proběhne restart serveru v pátek 16.2.2018 v 8:00. Odhadovaný čas nedostupnosti je 60 minut. Během této doby nebude fungovat měření ani web.
7. srpna 2017
+ z důvodu bezpečnostní aktualizace proběhne restart serveru ve středu 9.8.2017 v 8:00. Odhadovaný čas nedostupnosti je 60 minut. Během této doby nebude fungovat měření ani web.
6. ledna 2017
+ ze zatím neznámých příčin přestalo fungovat ověřování DNSSEC od cca 3:00 do 11:30 na doménách vedených u Forpsi (v noci u nich probíhaly změny na DNS serverech), čímž docházelo k hlášení výpadků. Situaci vyhodnocujeme a budeme kontaktovat všechny ovlivněné zákazníky.
25. listopadu 2016
+ z důvodu kritické chyby v Linuxovém jádru proběhne bezpečnostní restart serveru v úterý 29.11.2016 v 23:55. Odhadovaný čas nedostupnosti je 30 minut. Během této doby nebude fungovat měření ani web.
22. února 2016
+ z důvodu kritické chyby v Linuxovém jádru proběhne bezpečnostní restart serveru ve středu 24.2.2016 v 8:00. Odhadovaný čas nedostupnosti je 20 minut. Během této doby nebude fungovat měření ani web.
30. července 2015
+ náš poskytovatel připojení měl velký výpadek konektivity. Měření v čase od cca 15:30 do 17:00 byla nefunkční a mohlo docházet k falešným hlášením výpadků. Za komplikace se omlouváme.
31. března 2015
+ pro větší bezpečnost jsme zavedli SSL šifrování.
7. srpna 2014
+ nový měřící bod. Měření je nyní prováděno z těchto IP: 95.168.192.72, 95.168.192.195, 37.9.170.232.
11. dubna 2013
+ adresy ve statistikách se řadí podle pořadí určeného ve přehledu adres.
25. září 2012
+ na nově přidané stránce Statistiky lze zobrazit přehled dostupností pro všechny adresy za poslední rok.
24. září 2012
+ přidali jsme nový měřící bod s IP 188.40.28.162
10. září 2012
+ v Nastavení lze nyní zvolit, zda chcete, aby Vám přišlo kromě emailu i SMS upozornění o docházejícím kreditu.
23. srpna 2012
+ na stránce Akt. dostupnost je nyní v posledním řádku uváděná průměrná dostupnost ze všech měření.
17. května 2012
+ pokud z jakéhokoliv důvodu nechcete zobrazovat URL měření v grafech, lze nyní v rozšířeném nastavení vybrat zobrazování jména měření místo URL
23. dubna 2012
+ počítání timeout je nyní za celou dobu měření stránky. Dříve bylo při nastaveném timeout 5s umožněno 5s na připojení a 5s na zpracování stránky, takže se i celkových 10s vyhodnotilo jako v pořádku. Od dnešního dne je to bráno jako výpadek.
16. dubna 2012
+ změnili jsme server pro testování z USA, nová IP adresa je 184.173.83.138
25. března 2012
+ přidali jsme nově možnost vynechat měření. Tato funkce se velmi hodí, pokud víte, že vždy v konkrétní časový úsek není měřená adresa dostupná a nechcete, aby se tím znehodnocovaly statistiky.
10. ledna 2012
+ snažíme se neustále zlepšovat. Přidali jsme nový měřící bod, který má IP adresu 93.99.200.6
31. října 2011
+ v rámci zkvalitňování služeb jsme přidali další telefon pro posílání upozornění o výpadku. Můžete si přidat do kontaktů nové číslo 777 111 311.
1. září 2011
+ spuštíme nový design stránek. Sledujte nás na Facebooku a Twitteru.
22. července 2011
+ máme nové IP adresy, ze kterých se provádí monitoring: 95.168.192.196 a 95.168.192.197
13. června 2011
+ možnost nastavení nezasílaní upozornění ve vybrané dny
15. května 2011
+ možnost platby kartou bez poplatku za zpracování transakce
Chcete si server spravovat na dálku sami? Zkuste dedikovaný server, pokud chcete pouze zajistit místo v serverovně - server hosting je Vám k dispozici! Profesionální správa serveru - managed server od Superhosting.cz.
| |||||
---|---|---|---|---|---|
Dobrý den administrátoři a uživatelé této skvělé služby, pokud používáte free služby a rádi byste chtěli dostávat oznámení o výpadku na Vaše serveru, je tu pro Vás možnost: Telefonica-O2: U telefonního čísla 727 123 456 by mobilní email byl +420727123456@sms.cz.o2.com Vodafone: Mobilní email nastavíte na stránce http://www.vodafone.cz, kde vpravo nahoře vyplníte své číslo a zadáte heslo a tím se přihlásíte do Samoobsluhy. * V ní stačí nalevo v části "Mé služby" klikněte na "Služby" * Předposlední položka je SMS E-mail, kde kliknete "Změnit" * Na stránce vyplníte, co chcete mít před @vodafonemail.cz. (Když zvolíte třeba Franta, bude Váš mobilní email vypadat Franta@vodafonemail.cz). Nakonec dáte "Uložit". T-Mobile: * Přihlašte se na stránky www.t-zones.cz, kde si vyberete formát - libovolnytext@t-email.cz, na který se budou upozornění přeposílat. * V Nastavení vybrat "Volba služeb", pak zvolit "t-zones + MobileBox Easy" a potvrdit změnu služeb. * Na horní liště vybrat e-mail, vlevo kliknout na nastavení - "Filtry" a "Nový filtr". * Všechny kolonky nechat volné, pouze změnit "Proveď akci" - vybrat Pošli jako SMS na SIM kartu telefonu 00420xxxxxxxx a Uložit tento filtr. /návody jsem poupravil, nalezl jsem je na internetu/ (Doufám, že administrátory nerozzlobím, že dávám návod jak obejít jednu šikovnou placenou službu, pokud ano, ihned smažte) Hezký den | |||||
Odpovědět |
| |||||
---|---|---|---|---|---|
Díky za pěkný souhrn Samozřejmě to tu necháme. K tomu bych ještě podotkl jednu věc - totiž jaký je rozdíl mezi tím, jestli se to posílá přímo na číslo jako placená SMS nebo takhle přes mobilní e-mail. V drtivé většině případů to vyjde nastejno - zpráva přijde hned. Jenže operátoři nejsou hloupí a vědí, že z mobilního e-mailu de facto žádný příjem nemají, kdežto z placené SMS ano. Takže placené SMSky mají u nich větší prioritu, resp. nejsou tak poruchové. Občas se totiž stane, že zprávy na mobilní e-mail mají zpoždění. Sám je používám v docela velké míře, takže to můžu sledovat. Většinou to chodí hned. Někdy však přicházejí se zpožděním, které bývá dost různé - od několika minut do několika hodin. Prostě jim to tam někde stojí ve frontě a trvá takovou dobu, než ta zpráva přijde. Normální (placené) SMSky však i tehdy přicházejí normálně, takže bývá takto zahlcené pouze SMS centrum na zprávy z internetu. Několikrát se i stalo, že třeba celý den nepřicházelo vůbec nic, resp. žádné zprávy z internetu. Po dni se tam zřejmě někdo chytl za hlavu a během hodiny všechno zpětně došlo. A někdy se zpráva zcela ztratí. Stává se to velice zřídka, ale bohužel také. Mám Vodafone, ale z okolí vím, že u ostatních operátorů je to velice podobné. Takže - pro normálního člověka, kterému je vcelku jedno, kdy mu zpráva přijde (protože s výpadkem třeba nemůže nic moc dělat) je nejlepší přeposílat to na mobil přes mobilní e-mail a má to zadarmo. Pro ty, co chtějí mít jistotu, že to přijde co nejdříve, jsou právě ty placené SMS. Snažíme se dbát právě na včasnost doručení zprávy, byť i za vyšší cenu, než za levnější, ale později doručenou zprávu. Bohužel, i placená SMS není úplná jistota - ve výjimečných případech se stává, že má zpráva i tak zpoždění (zřejmě z kapacitních důvodů operátora). Ale je to zpoždění max. v řádu minut, ne hodin Tolik k rozdělení typů zpráv Ještě poznámka - u Telefónicy O2 se zpráva z internetu zkrátí na pouhých 60 znaků. | |||||
Odpovědět |
| |||||
---|---|---|---|---|---|
Dejte návod ještě někam, aby ho mohli uživatelé využít :) Děkuji, že jste ho nevymazali, je vidtě, že jste opravdu seriozní a děláte to dobře. Hodně štěstí | |||||
Odpovědět |
© 2006-2024 SH.cz s.r.o.
Doporučujeme: SuperHosting.cz | CDN77.com